Tirsdagsdamer

For alle kvindelige medlemmer i BGK med medlemskab til Robbedalebanen.

Spilleform: (Robbedalebanen)

• A-række            slagsspil spiller 18 huller
  • B-række             stableford spiller 18 huller – Rækken opdeles i 3
  • C-række             stableford spiller 9 huller

Sæson 2024
23. april til 17. september

2024 programmet kan hentes her til udskrift <PROGRAM 2024>

Rækkeinformation

Det er muligt at skifte række i løbet af sæsonen. Score tæller så kun fra skiftet til ny række. Der er præmier til den bedste i hver række. De 6 bedste scorer er tællende. Efter runden sendes kun en mail til Ann med scores og markør for alle i bolden. Alle scorer indberettes, det vil sige, at man bliver handicapreguleret. Det er et krav, at markøren er en af tirsdagsdamerne, ellers vil scoren ikke blive registreret i tirsdagsdamernes regnskab.

Tilmelding og betaling

Tilmelding sker i GolfBox senest den 10. april 2024. Oplys hvilken række du ønsker at spille i. Det koster 250 kr. at deltage i Tirsdagsdamedag. Beløbet dækker præmier og diverse i forbindelse med arrangementer.

For at spare på gebyrerne foretrækker vi at beløbet indbetales/overføres til Nykredit bank

reg.nr. 5479 konto 0001631087. Evt. MobilePay 20205522. Oplys dit navn ved betaling.

Starttiderne:

Man kan starte på flere måder. Der er 2 faste tidspunkter: kl 9:30 – 10:00 og igen kl 16:00 – 16:30. Her møder man op 15 minutter før start og mixer scorekort. Eller man booker en tid, hvor andre fra ”damedagen” kan melde sig til. Vi opfordrer til, at man ikke spiller i faste ”lukkede” bolde uge efter uge – dette for at dyrke det sociale fællesskab. Brug gerne Facebookgruppen til at lave aftaler. Deltagerliste tilsendes på mail. Reviderede lister fremsendes ved nye tilmeldinger. Husk at fortælle hvis du skifter mailadr. i løbet af sæsonen.

Anderledes spilledage og fællesspisning:

• Tirsdag d. 28. maj Nexø    (Matchleder Ase og Ann (Diana)
  • Tirsdag d. 25. juni Anderledes spil! (Rema 1000 banen) Start kl. 16:30  (matchleder Lis og Vibeke)
  • Tirsdag d. 30. juli: : Bio-match (Robbedalebanen med kanonstart) Åben for alle BGK medlemmer, også herrer. Der spilles greensome hvor mindst en af deltagerne på holdet er en dame. Start for 18 huller kl. 16:00 start for 9 huller kl. 17:30  (matchleder  Sanne + Ann)
  • Tirsdag d. 27. aug. Flagmatch (Robbedalebanen)) Løbende start kl. 15:00 for 18 huller og kl. 17:00 for 9 huller (matchleder Susanne, Anette og Vibeke)

Anderledes spilledage afsluttes med fællesspisning. Der er tilmelding til disse arrangementer og der betales matchfee og mad. NB. på anderledes spilledage noteres din score ikke, hvis du vælger almindeligt spil disse dage.

Afslutningsfest:

fredag d. 27. september 2024. Festen afholdes i Cafè Robbedale.

Hvis der er noget du er i tvivl om, så kontakt os:

Anette – 20205522 – anette.h@outlook.dk

Susanne – 61546114 – susanne.voetmann@gmail.com

Vibeke – 23114904 – v52@outlook.dk

Ann – 25886424 – dame@kapelvej.dk

Programmet ses også inde på www.bornholmsgolfklub.dk opslag i Facebooks” tirsdagsdamedag BGK”-gruppe