Spil på 9-huls banen

For at alle kan få en god og sikker runde, skal disse sikkerhedsregler og retningslinjer følges:

• Start ikke på hullet før foran-gående er på sikker afstand.
  • Hvis der er fare for, at din bold kan ramme andre på banen, så råb højt ”Fore” eller ”Pas på”.
  • Første slag på hullet er altid fra måtten (teestedet).
  • Hver gang du rammer bolden tælles 1 slag.
  • Der er lejeforbedring på alle klippede arealer.
  • U-klippede arealer, skov, grøfter og marker skal betragtes som strafområder. Det betyder, at bolden skal droppes ud fra området, og tilbage på det klippede areal, på det skæringspunkt bolden gik ud på. Det koster 1 strafslag og strafslaget skal lægges til det antal slag man opnåede på hullet.
  • Genplacer opslået græstørv, riv sandbunkere efter dig, ret nedslagsmærker op på greens og brug skraldespandene til affald.
  • Hunde i snor må gerne tages med, husk at samle deres efterladenskaber op.

Pris (greenfee):

• Kr. 100 for hele dagen (kr. 50 hvis du er mellem 6 – 15 år, børn under 6 gratis).
  • Det er tilladt at varme op med en spand bolde på Driving Range før en runde på 9-huls banen.
  • Driving Range boldene (de gule bolde) må ikke tages med på 9-huls banen.
  • Bolde til at spille med, kan tilkøbes i klubhuset til kr. 20 for 3 bolde.
  • Golfudstyr kan lejes for kr. 30,-
  • Scorekort tages med fra klubhuset efter du har betalt for brug af banen.

Tilbage er bare at ønske dig en rigtig god tur.