Resultat Karamel Kompagniets Singleturnering

Der blev vist rigtig fin golf, da klubben Store Bededag afviklede ”Karamel Kompagniet Singleturnering” på Robbedalebanen.

Der blev spillet singleturnering i A og B rækken for damer og herrer.

Mens A -rækken spillede slagspil (færrest antal slag), spillede B-rækken Stableford (flest point).

I slagspillet var der meget klare vindere hos både damer såvel som herrer. Birger Voss Straarup klarede Robbedalebanen med blot 64 slag, 4 slag under banens par.

Også hos damerne et flot resultat, da Marie Mikkelsen med 65 slag, 3 under par klart distancerede sig til konkurrenterne.

Også i B-rækken var der flotte resultater. Bjarne Borck tog føringen hos herrerne med 39 Stableford point.

Hos damerne lagde Uni Houmann sig sikkert i spidsen med 38 point.

Kai Jørgensen lagde bolden 2,83 meter fra flaget på hul 9, mens Claus Rune Poulsen placerede bolden 6,75 meter fra flaget på hul 12.

Der blev råbt et trefoldigt hurra for sponsoren, Karamel Kompagniet, der også leverede lækkerier til vinderne og til de heldige vindere f klappepræmierne.

Leif Kielgast havde en besynderlig oplevelse, da han slog ud på hul 8. Bolden kom fint afsted og det gjorde køllehovedet også. Det landede ca. 30 meter foran ham, så han skal nok på indkøb.

Resultater:

Herre slagspil: